Data e postimit: 2018-04-18 17:06:04
Lexime: 7665
jeta pa teknologji
Lloji: Ese argumentuese
Tema: jata pa teknologji
Autori: kiara
Shkolla: ajet xhindole
Klasa: e 8
Qyteti: ste hyne ne pune
E-mail: kiara@gmail.com


teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume fusha te jetes

Vepra te ngjashme
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: X · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teknologjia
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologjise.ata nuk shfrytezojne kohen e lire per ta kaluar me muqte ne ajer te paster.me perdorimin e teknologjise ata mbyllen ne boye e tyre e nuk shikojne sec nd...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si do ishte jeta jone pa teknologjine
Jeta pa teknologji Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga ai. Ne nuk mund ta imagjinojme dot e jo me ta realizojme nje dite pa te. Teknologjia ka ndihmua shume ne cdo fushe te jetes me shpikje ose veprimtari te n...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com